Nov 18 2008

priekšpiedziņa vs. aizmugures piedziņa.

ierakst?ja 5:14 pm kategorij? citāti

Priekšējā piedziņa ir garīgā kosma atveids — radošais spēks, motors atrodas priekšpusē un tūdaļ nepastarpināti nodod savu gribu priekšējiem jeb Augstākajiem Riteņiem. Bet pastāv arī materiālistiskā versija: tā atveido degradējušos kosmosu, kur Radošā Dzinuļa dvesma plūst uz diviem pakaļējiem jeb Zemākajiem Riteņiem un kosmiskā emanācija atraisa matērijas zemākos spēkus.

Umberto Eko, Fuko svārsts

9 koment?ri

9 koment?ri ierakstam “priekšpiedziņa vs. aizmugures piedziņa.”

  1. atisxon 18 Nov 2008 at 5:43 pm

    un tāpēc man ir quattro 🙂

  2. mcenroyon 18 Nov 2008 at 5:46 pm

    heh, quattro jau arī nav nekāda dieva dāvana — jo labāks quattro, jo tālāk pēc traktora jāiet 😉

  3. Salavecison 23 Nov 2008 at 7:29 pm

    Aizmugurējā piedziņa ir Harmonija, tā ir kā Iņ un Jaņ, kā Saule un Mēness, kā Debesis un Elle. Virzošais Dzinulis atrodas pie augšējā izvada, bet Ritošie Aploki nodrošina aizmugures pievilci. Viss dabā ir līdzsvarā, tā tam ir jābūt un tā tam būs būt mūžīgi mūžos.
    Protams, vienmēr būs eksistenciālisma ķeceri, kas mēģinās noliegt acīmredzamo, bet neba viņu miesiskās iekāres būs patiesības reaģenti.

  4. cirsh20on 06 Dec 2008 at 9:23 pm

    TOTIES AR PRIEKSEJO PIEDZINU AUTO IR STABILAAKS!!

  5. Salavecison 09 Dec 2008 at 12:16 pm

    Ar priekšējo piedziņu auto ir stabilāks TIKAI UN VIENĪGI ziemā, braucot pa taisnu posmu. Nu, un protams, ja pie stūres sēž ķirmjagalva – tiem pat kvatras nepalīdzēs. Jo ja ir bīstams pagrieziens, pakaļpiedziņa uzreiz liks par to zināt – priekšpiedziņa izņems, izņems, līdz kādu brīdi vairs neizņems un to vairs nevarēs novaldīt. Vispār. Jo priekšpiedziņa neatstāj alternatīvu – tu pagriezienu ( arī slaidu) vai nu izņem smuki, vai atvadies no mašīnas (un bieži vien no dzīves arī). Tādu avāriju piemēru presē ir pārpārēm. Tikai tā kā parasti tie ir visādi raudi, lazdas, folxvageni un mazas japāņu toyotas, tad to neviens nekladzina – nav interesanti, jo nav jau bembis. Priekšpiedziņa ir kā Hitlers ar saviem ģenerāļiem, kuri nestāstīja patiesību par notikumiem frontē. Un rezultātā – labi labi un pēkšņi – blokc! Un ir pavisam slikti. Salīdzināšanai var kaut vai paskatīties gepardu dabā (ar tiem muskuļiem viņam sanāk priekšpiedziņa) – cik reizes viņam ir fault, kamēr viņš noķer tās stulbās antilopes? vismaz 5-10. Un lielāko daļu tādēļ, ka neizņem pagriezienus – pārāk liels ātrums, kas netika laikā ievērots un Sveika, Rasma!

  6. L.on 09 Dec 2008 at 11:57 pm

    Interesanti, kuram no zvēriem ir RWD?

  7. Salavecison 10 Dec 2008 at 2:24 am

    Visvienkāršākais – zirgiem. Ieskrienoties priekšu ceļ gaisā. Par ķenguriem vispābā nerunāsim – tiem mtors ir pakaļā un izpūtējs par garu, tādēļ priekša visu laiku gaisā karājas… 😛

  8. L.on 10 Dec 2008 at 1:20 pm

    Sanāk, ka piedziņas ziņā, zaķi, kaķi un vāveres ir ļoti aizdomīgi radījumi. Jo ta’ var uz visām 4, tad tikai uz pakaļkājām. Jeb vai, nekā aizdomīga- tā ir pakaļpiedziņa. /domīgi pēta zooloģijas atlantu/

  9. Salavecison 11 Dec 2008 at 10:14 am

    Par zaķiem un vāverēm nezinu, neesu ar viņiem ilgi uzturējies pietiekoši tuvā attālumā, lai varētu precīzi noteikt viņu motorikas darbības principus. Pieļauju, ka tos varētu ierindot kaut kur motociklu klasē – šie dzīvnieki pietiekoši līdzvērtīgi gan var ilgstoši atrasties uz pakaļējā rata, gan vējš tos var nopūst – līdzība ir. Bet kaķi ir viennozīmīgi ar pakaļpiedziņu, to var viegli pārbaudīt. Kad ieraugi kaķi, skaļi pieskrien (obligāti jāpieskrien, citādāk vēlāk eksperiments izjuks) viņam klāt un ar kāju uzšauj tā kārtīgi pa olām. Nu tad gan ir redzams, ka kaķis ir lidojošais dzīvnieks, bet tas nav eksperimenta galarezultāts. Pierādīt pakaļpiedziņu varēs vēlāk – pēc dienas vai nedēļas, kad atkal ieraudzīsi kaķi, skaļi skrien viņam klāt (tieši jāskrien, lai kaķis sasaistītu visu kopā un pareizi uztvertu domu) – ja tam četrkājainajam ir vēl kaut viena smadzeņu rieva, viņš sapratīs, ka ir jābēg. Un tad, ja skrien viņam pakaļ (kaķi neskrien pārāk ātri), var lieliski redzēt, kā pagriezienos viņiem izslīd un sanes tieši pakaļējā piedziņa. Līdz ar ko rezultāts ir sasniegts un jautājums ir pierādīts.

Trackback URI | koment?ru RSS

iepakoment?t